niedziela, 15 czerwca 2014

Kropeczki i serduszka + nowe oblicze jelonka


Zapomniałam już, że mam te taśmy. Przeleżały trochę w szufladzie. Jednak muszę przyznać, że to dobra opcja gdy ma się białego lapka - przynajmniej mój brudzi się szczególnie na dole. Ale to moja wina bo stawiam na nim jedzenie, kładę rękę gdy maluję paznokcie ;p itd...


Wiem, że zdjęcie jest złej jakości - chciałam po prostu udowodnić, że się da. Na żywo zdecydowanie ładniej to wygląda. Zrezygnowałam jednak z zaklejania literek (mimo, że taśmy prześwitują) ponieważ to czasochłonne. Obkleiłam cały dół taśmą w kropeczki, a na spację dałam serduszka i jest moim zdaniem uroczo.

I jeszcze widok z lotu samolotu:

Niestety przy pisaniu tego postu ucierpiało jedno zwierzę. Pojemnik z jelonkiem spadł z półki ;p i z jelonka zrobiła mi się sarenka...



7 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. I współczucia dla jelonka :)

      Usuń
    2. to już jest sarenek.
      Muszę pamiętać by kupić klej kropelkę

      Usuń
  2. Dosyć ciekawie wygląda połączenie kropeczek z serduszkami. A jelonka skleisz:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie zdecydowałabym się na takie zestawienie kropek i serduszek, ale jak na to patrzę to mi się podoba. Fajnie, że też pomyślałaś o części zewnętrznej komputera. Wygląda to słodko *.*

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda to ślicznie ! Sama się zastanawiam nad takim rozwiązaniem, ponieważ mam identycznego laptopa i też nie jest u mnie z porządkiem najlepiej :D
    3siostry

    OdpowiedzUsuń
  5. Gdzie kupiłaś te mega słodziaśne taśmy? ;) ^_^

    OdpowiedzUsuń